کد خبر: ۱۶۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت: 

ولایت نباید خرج حکمرانی شود 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت گفت: در جهاد تبیین نباید ولایت خرج حکمرانی شود در برهه‌ای این اتفاق افتاد؛ اما شهید رئیسی هیچ‌گاه ولایت را خرج حکمرانی نکردند و این باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» غلامرضا شعبانی نیا با بیان اینکه طراز، ولایت و حاکمیت دینی است افزود: همه دیدید که مردم برای تشییع سیدالشهدای خدمت در تبریز، قم، تهران و مشهد سنگ تمام گذاشتند و چه شوری برپا بود؛ لذا از احساسات مثبت جامعه استفاده کنیم این کار همت همگانی و تلاش مجاهدانه می‌طلبد و کار عملیاتی نیاز است.

 

شعبانی نیا با بیان صفاتی از رئیس جمهور شهید گفت: شهید آیت‌الله رئیسی نشان داد، می‌شود قدرت داشت و نفر اول اجرایی کشور بود؛ اما مردمی و متواضع عمل کرد، از مال دنیا برای خودش چیزی نمی‌خواست و در سفرهایی که خانواده با ایشان بودند مخارج سفر خانواده را از منابع شخصی خود پرداخت می‌کرد همیشه برای رضایت خدا کار می‌کرد و باید الگو عملی سایر مسئولان قرار بگیرند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت در جلسه قرارگاه جهاد تبیین پیرامون انتخابات گفت: در جهاد تبیین نباید ولایت خرج حکمرانی شود در برهه‌ای این اتفاق افتاد؛ اما شهید رئیسی هیچ‌گاه ولایت را خرج حکمرانی نکردند و این باید برای مردم تبیین شود.

 

وی افزود: در این باره باید قرارگاه جهاد تبیین در بخش‌های مختلف شهرستان مرودشت تشکیل شود و امام‌جمعه و مسئولان ادارات نسبت به جهاد تبیین پای‌کار بیایند.

 

این مقام مسئول فرصت برای انجام جهاد تبیین جهت انتخاب اصلح را کوتاه دانست و افزود: بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در ابعاد و حوزه‌های مختلف جهت ایجاد امید و نشاط در مردم و انتخابات پرشور و انتخاب اصلح باید مدنظر مسئولان باشد.


شعبانی نیا ادامه داد: باید از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، هیأت‌های اندیشه‌ورز، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت، دارالقرآن‌ها و مناسبت‌های پیش رو مثل سالگرد حضرت امام، عید غدیر، هفتهٔ قوهٔ قضائیه نهایت استفاده را کنیم تا در لایه‌های مختلف جامعه تأثیرگذار باشیم.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان